About



Beni, bana bırakmazlar yazısında yanlış anlaşılmalar


Bu yazı “Beni, bana bırakmazlar” yazısında yanlış anlaşılan kelimeleri düzeltmek için yazılmıştır.

Kaçıyorum herkesten çünkü bilirim kaçmaz  isem içimdeki aptalın herkesi iyi biri zannedeceğini. Artık bana huzur veriyor sessizlik, alışkanlıklarından vazgeçmiştim çünkü.

Yaşadığım o dönemde, bazı arkadaşlarım haricinde arkadaş çevremi düzgün olmamasından bazı sorunlar yaşadığım ve bu sorunlardan kaynaklanan küslüklerde , içimden geçen sessin affet yönünde olmasından dolayı o sözü kullandım. Ve sonrasında sürekli affetme alışkanlığından vazgeçip kendi hayatımı düzene koymamı anlatıyorum.
Şizofren miyiz hacı? Hayır. Peki neyiz? Bilmiyorum. Şizofrenlik hakkında düşüncelerin neler? Şizofrenine S*kayım . Neden bu kadar sertsin? Çünkü olmayan beynin, olan bir şeyi kabil etmiyor ve ben defasında onu bunu tekrardan anlatıyorum ve bu durum benim canımı sıkıyor
Bunu burada diğer yazıların birinde yazmıştım.  Okul çıkışı bu sözün kullanılması ve benim o kişiye o gün yüzüne gülüp cevap vermemem ama aslında cevap vermemde böyle bir durum yaşanacağını anlatıyorum.
Ancak bazı şeylere engel olmalıyım. Eğer engel olmaz isem , beyinlerinde benim hakkımda iyi şeyler beslemediğini düşündüğüm insanlara koca bir şans verecektim 
İlk başta yazdım sorunlu arkadaşlara benim hakkımda bir şans verecektim ve onlara o zaman da böyleydi cümlesini kullandıracaktım
zaten bu olayı ilk duyduklarında geçiştirmeye kalkmadılar mı?
Daha önce böyle bir tartışmada o arkadaşların böyle bir konuda fırsat kolladıklarını söylemiştim onlarda geçiştirmeye kalkmışlardı

Hepsi birer kral. Onları eleştirmek haram gibi, ben ise gözlerinde haramzade. 
Burada kral olarak siyasi partileri ele alıyorum ve hiçbir partinin kendilerine eleştiriyi kabul etmediklerini , eleştirenleri de suçlu gibi göstermelerini anlatıyorum.
Onlarla iyi olmam ve iyi geçinmem gerek fakat ben bunu artık istemiyorum. Ne zaman konuşsam yüzleri asık, konuşmaları beni küçük düşürmek gibi.
Türkiye’de, hangi partiyi tutuyorsun ? Sorusuna tepki olarak hiçbiri cevabını veriyorum. Ne zaman biri onlarla konuşsa her şeyi boş verip dinliyormuş gibi yapıyorlar ardından vatandaşı suçluyorlar. Bu arada Türkiye’de hiçbir parti halkı desteklemiyor bu yüzden şu parti iyi parti diyebileceğim bir şey yok.
Beni tanımıyorlar tek bildikleri bilerek yanlışlık yaptığım sonuçlar.
Halkı tanımadan, seçim sonuçlarına göre seçim kampanyası düzenlenmesi ve halkın bu insanlara oy vermesi ile yaptığı yanlışlıklar
Sanırım akıllarındaki bu tavır asla değişmeyecek ve ben de yer alan bu sitem bitmeyecek.
Sözcükleri seçim kazanmak üzerine olduğu her zaman, ben her zaman kendileri eleştirmeye devam edeceğim.

yanlış anlaşılmalar için özür dilerim benim hatam. Bu yazıların altına açıklamaları da yazmam gerekiyordu. 



Beni, bana bırakmazlar yazısında yanlış anlaşılmalar Beni, bana bırakmazlar yazısında yanlış anlaşılmalar Reviewed by Unknown on Nisan 30, 2018 Rating: 5

İlgili Yayınlar (Sayı: 9)

Facebook