About



Anlatılmayanlar.




Sabahın altısı, uyanışımın ilk anımsamaları. Pek tadım yok gibi. Bilmiyorum, belki senin de tadın yok gibidir. Ben artık sıkıldım; insanları partilerine veya soylarına göre ayırmaktan. Ayırmak istiyorum haklıyı haksızdan fakat beceremiyorum maalesef ki tüm kozlar onlardan yana. Oysa ben bir cennet yaratmak istiyordum fakat cehennemde yaşıyordum. Hiçbir şeyin değişmeyeceğini bile bile her şeyi değiştirmeye çalıştım ve yenildim. Yalvarırım yâr , cennet ol kurtar beni bu cehennemden.

Hiç kimsenin kimse ile sorunu yoktu fakat masa başında yarattılar. Adına savaş dediler ve halkımız için savaşacağız dediler ancak şatolarından hiç çıkmadılar. Savaş karşıtlarını vatan haini olarak niteleyip kamplarında öldürdüler, kaybedeceklerini anlayınca intihar edip kahraman ilan edildiler.  Tarih kitapları onları yazdı ve adlarında binlerce belgesel çekildi fakat halk kimsenin umurunda değildi birkaç savaştıkları sahne ve cenazelerin gömülmesi haricinde pek ortada yoklardı.

Anlatılmayanlar. Anlatılmayanlar. Reviewed by Unknown on Mayıs 10, 2018 Rating: 5

İlgili Yayınlar (Sayı: 9)

Facebook