About



Es

Hayatta genellikle başarısız olurum ben, gerçi hatırladığım başarılı bir anım yok ki.
Yalnız başıma bir şeylerin peşinden koşarım çünkü ben herkesten farklıyım.
Aslında bunun farkına çoktan varmıştım herkese bir şeyler anlatmak istiyordum bir yandan da yalnız kalmak.
Hayatta tam başardım dediğim anda önüme engeller çıkar benim, ben o engelleri yıkarım ancak o engeller koca bir dağ oluşturup çıkarlar benim önüme.
Ben bu hayatta kaybederek öğrendim her şeyi. Sevdiğim insanları kaybedince sevginin çok büyük bir hazine olduğunu öğrendim.
Birilerinin hayatında yer almamamı istediğinde onun gözünde kötü bir insan olduğumu öğrendim.
Sessiz olmak güzel bir şeydir çünkü öğrenmişsindir konuşarak bir şeyler anlatıldığını fakat dinlenmediğini.
Ben hayatımda iki defa aşık oldum ve ikisinde de başaramadım. Demek oluyor ki ben aşk konusunda başarısız biriyim.
Kabul etmeniz gereken bazı şeyler var. Aşık olduğunuz kişinin de kurmaya çalıştığı bir hayat düzeni var ve siz bu düzende yeriniz yoktur. En kötü durumda sizin bunu bilmeniz ve bu durumu bozmak için çaba göstermeniz.




Es Es Reviewed by Unknown on Temmuz 11, 2018 Rating: 5

İlgili Yayınlar (Sayı: 9)

Facebook