About



Sadece

Yapacaklarınızın ve ileride yaşanacaklarının yüzde doksan oranında tahmin edebilirsin Ancak yüzde onluk bir kısmı sana bağlı olmuyor. Mesela ben , birinden hoşlanıyorum aynı senin gibi.  ancak bunu tahmin etmez idim yani birinden hoşlanacağımı. Hoşlanmak aslında utandığım şeylerden biridir. Halen utanıyorum bu arada. Ciddi olarak konuşmak gerekirse bazen hoşlandığın kişinin de seni kabul etmesi gerekir. Çünkü onunda kendi kurduğu yada kurmaya çalıştığı bir hayat var ve en kötü yanı  siz bu hayata dahil olmamanız ve bunu bilmeniz. zaten sorunlara alışmış değil miydik ? Sanırım bu soruya verebileceğim cevap kocaman bir hayır. Ancak hayırı kabul etmiyor kimse. Akif salağın teki değil, sadece güvenmek ve herkese iyi sanma gibi garip adetleri var.Ayırmak istiyorum haklıyı haksızdan fakat beceremiyorum maalesef ki tüm kozlar onlardan yana. Bir düzen içinde yaşıyoruz. Doğ,büyü,öl sonra yok ol yada var ol kapat gözlerini.  Dünyada kötüler var , Hepsi birer kral. Onları eleştirmek haram gibi, ben ise gözlerinde haramzade. Onlarla iyi olmam ve iyi geçinmem gerek fakat ben bunu artık istemiyorum. Ne zaman konuşsam yüzleri asık, konuşmaları beni küçük düşürmek gibi. Beni tanımıyorlar tek bildikleri bilerek yanlış yaptığım sonuçlar. Sanırım akıllarındaki bu tavır asla değişmeyecek ve ben de yer alan bu sitem bitmeyecek. Ne kadar kötü biriymişsin Akif, bozuk olan dünya düzeninde herkese eşit davranmasını istemişsin Tanrıdan, dünyayı insanlar mahvederken.Ne anlatıyorsun kimse seni dinlemezken, sana inanan yokken, elini uzatıyorsun  onlara yardım etmek için . Anlatsana son satırlarda neyden bahsedeyim; artık anlamıyorum seni.
Sadece Sadece Reviewed by Unknown on Temmuz 10, 2018 Rating: 5

İlgili Yayınlar (Sayı: 9)

Facebook