About



Benden ve Neden



Yazmayalım uzun zaman olmuş.kendime daha yeni yeni geldim sayılır ancak gelmedim de sayılır
Son zamanlarda sokakta gezerken insanların suratlarına bakıyorum bazılarınızın yüzünde ufakta olsa tebessüme tasladım güldüm çünkü o gülümsemeler sorunlar aklına geldiğinde göçe hazırlanan kuşlar gibi yavaştan kayboluverir. Hiç televizyonda haber izlerken bu insanlar ne yapıyor dedin mi ? Ben çok dedim ancak çözemedim. Siyasiler televizyonda atışmaları tecavüz cinayetler...
Şimdi sana bir soru 20 saniyede kaç Türk bilim adamı ismi sayabileceksin ya da başarıya ulaşmış Türk mühendisleri sayabilirsin ? Haydi internetten bakacaksın bu yazı bittiğinde şimdi okumaya devam ediyorsun çünkü çaresizsin bu senden kaynaklanmıyor üzülmene gerek yok kendi dilini anlamada son sıradağın nasılsa.
Kafanı kaldırman gerek bir etrafına bak kimsin sen ? Ismin umrunda değilim beni iç sesin gibi say ve iç sesin olarak sana emir veriyorum! Milyonlarca insanlardan senin farkın ne ?

Televizyonda gündem tartışması yapıp gündemden düşünce banane diyen siyasetçiden ne farkın var kendini geliştirmeden duran insanlardan farkın ne ?
Hadi bir gerçeği anlatayım evimde TV kullanmıyorum hatta satıp yeni bir şeyler alma peşindeyim
Sana bu kadar yeter.yazılanları yavaş unutuyorsun kitap okumalısın veya okuduğun kitabı daha dikkatli okumalısın

Tekrar görüşmek üzere seviyorum seni...
Benden ve Neden Benden ve Neden Reviewed by Unknown on Nisan 28, 2018 Rating: 5

İlgili Yayınlar (Sayı: 9)

Facebook